Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Zaczynamy

No to zaczynamy!
A zaczniemy od przedstawienia mojej osoby. To ja Agata, która nie może w nocy spać, więc skrobie na klawiaturze posty. Najpierw na photoblogu, a gdy photoblog zaczął być niewystarczający to zaczynamy z bloggerem :).
Czysty lifestyle.
Lubię kosmetyki, lubię nowości, uwielbiam słońce, ale BEZ PRZESADY upały jakie teraz mamy w Polsce to jest już gruba przesada! Wypoczywałam 10 dni we Włoszech, gdzie nie dało się wytrzymać z gorąca w dzień i co? Wracam do Polski, a tutaj to samo! Cóż może niedługo wszyscy zostaniemy prażynkami? Kto wie.
A dziś chciałabym pokazać ostatnie cudo, które przed wyjazdem do Włoch nabyłam... w lumpeksie! Jest to rzecz bez której żadna z kobiet raczej nie wyjdzie z domu... TOREBKA!
Pierwszy raz w życiu kupiłam w lumpeksie torebkę w dodatku nową z metką! Za jedyne 15 zł. Da się? Jasne, że się da. Trzeba odrobinę cierpliwości i chęci, a w second-handach znajdziemy to, co chcemy. Torebka biała ze skórki, nieznanej dla mnie firmy, ale to nic. Najważniejsze jest to, że teraz nie potrafię się z nią rozstać.


Jest już trochę późno. Jak będę miała troszkę więcej czasu zajmę się nowym blogiem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw ślad po sobie :) Będzie mi niezmiernie miło. Mile widziane linki do Waszych blogów. Chętnie przeglądam Wasze blogi. Dziękuję za obecność na mojej stronce. Pozdrawiam :)