Obserwatorzy

piątek, 23 sierpnia 2013

Garnier Ultra DOUX, ZIAJA Maska z zieloną glinką do cery suchej i normalnej

Oczywiście i ja skorzystałam z Biedronkowej promocji i kilka dni temu kupiłam Garniera za 5,99 zł.
Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji (Morela i Olejek migdałowy)
Szampon, który ma dla mnie fenomenalny zapach. Inne np. ten z lawendą, jakoś mi nie podpasowały zapachowo.
Szampon przeznaczony jest do włosów z tendencją do przesuszania.
Plusy:
+ ZAPACH
+ bardzo dobrze się pieni
+ wydajny (nie trzeba walić nie wiadomo ile szamponu na włosy, żeby się pienił)
+po kilku użyciach rzeczywiście widać efekt nawilżenia włosów
+już po pierwszym umyciu włosy stały się bardziej miękkie
+cena (nawet bez promocji opłaca się go kupić)
+dostępność

Minusy:

BRAK

Produkt warty polecenia, zauważyłam, że wiele z Was ma choć jeden produkt z serii Ultra DOUX.
Aktualna promocja w Biedronce cena 5,99zł,  a cena standardowa wacha się od 8-10 zł za 250 ml, w Naturze 8,99zł.




Kolejnym produktem, o którym chciałabym wspomnieć jest maseczka z ZIAJA.
ZIAJA maska nawilżająca z zieloną glinką do cery suchej i normalnej
Opakowanie w saszetce zawiera maseczkę na jedno użycie. Spokojnie wystarcza na nałożenie grubszej warstwy na twarz i szyję.
Maseczkę powinno stosować się 2-3 razy w tygodniu.
Nakładamy ją na skórę twarzy i szyi. Czekamy 10-15 minut, a następnie zmywamy letnią wodą.
Maska zawiera olej Canola, który zmiękcza i odżywia naskórek.
Produkt zawiera wiele przydatnych dla skóry składników. Prócz oleju Canola, zawarty jest również ekstrakt z owoców drzewa Tara, który bardzo pomaga w wygładzeniu skóry.
Glicerydy kokosowe chronią naskórek, a glinka zielona ma właściwości nawilżające. Prowitamina B5 również wspomaga nawilżanie naskórka oraz jego regenerację.
Plusy:
+Cena
+dostępność
+nawilżenie skóry
+maseczka tworzy naturalny film, co w efekcie daje bardzo dobry efekt wygładzenia
+wydajność (saszetka wystarcza na nałożenie na twarz oraz szyję)
+nie podrażnia

Minusy:

Brak

Cena w Rossmanie PONIŻEJ 2 zł za saszetkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw ślad po sobie :) Będzie mi niezmiernie miło. Mile widziane linki do Waszych blogów. Chętnie przeglądam Wasze blogi. Dziękuję za obecność na mojej stronce. Pozdrawiam :)