Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Maseczka PERFECTA głęboko nawilżająca recenzja.

Witam kochane!
Ostatnio przetestowałam na sobie maseczkę Perfecta, którą używałam po raz pierwszy.

PERFECTA Maseczka głęboko nawilżająca z sokiem aloesowym i kwiatem pomarańczy.

Maseczka ta przeznaczona jest dla wszystkich typów skóry, ale przede wszystkim dla cery zmęczonej i odwodnionej, na twarz, szyję oraz dekolt. Preferuje się jej użycie dla osób w wieku 25+. Ja mam 22, ale mam taką skórę, że potrzebuję produktów nawilżających.
Opakowanie w saszetce jest przeznaczone na jedno użycie, przy aplikowaniu tej maseczki na twarz miałam problem z ilością, bo wg mnie troszkę tej maseczki mało jak na jedno użycie. Raczej lubię nakładać grubszą warstwę maseczki, ale tu był problem, żeby starczyło na całą twarz.  Czoło miałam mniej pokryte niż resztę twarzy, nie mówiąc już o tym, że nie wystarczyło jej na szyję i dekolt, tak jak pisze producent na opakowaniu.
Maseczkę powinno się nałożyć na oczyszczoną twarz i pozostawić na 15-20 minut. Po tym czasie maseczka powinna się wchłonąć, a pozostałości można wmasować w skórę lub zetrzeć np. wacikiem.
Ogólnie mówiąc uwielbiam maseczki Perfecty, tę użyłam po raz pierwszy i chyba ostatni, bo niestety ten produkt trochę mnie zawiódł.
Plusy:
-cena
-dobrze i szybko się wchłania

Minusy:
-mało nawilża, jak na tego typu maseczkę
-zostawia bardzo tłustą wartwę na twarzy
-skóra się po niej trochę ''klei''
-nieprzyjemny zapach
-dziwnie ''ściąga'' twarz

Ogólnie mówiąc nie zniechęciłam się do maseczek tej firmy, po prostu myślę, że niekażdy produkt jest dla każdego. Ten akurat nie był dla mnie.
Cena nieco ponad 2 zł w Rossmanie za saszetkę.



Zapraszam na mojego photobloga



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw ślad po sobie :) Będzie mi niezmiernie miło. Mile widziane linki do Waszych blogów. Chętnie przeglądam Wasze blogi. Dziękuję za obecność na mojej stronce. Pozdrawiam :)