Obserwatorzy

czwartek, 26 września 2013

Makijażowy konkurs

Dziś wykonałam mój pierwszy w życiu makijaż konkursowy o tematyce jesiennej :) Szanse na wygrane są marne, bo wiele prac jest naprawdę profesjonalnych :)
Myślę jednak, że jest to spory krok do przodu w temacie mojego malowania, motywujący do działania.



 Za chwilę zabieram się za zrobienie kilku kul musujących do kąpieli. Do jutra wyschną i będą gotowe. Zawsze jest szybki prysznic lub szybka kąpiel, a kiedy czas na porządny relaks? Warto raz na jakiś czas odprężyć się przy ulubionym drinku lub koktajlu, z zapachową świeczką lub kadzidełkiem, w kolorowej, pachnącej i musującej wodzie w wannie. Już wkrótce przepis na kolorwe, musujące kule do kąpieli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw ślad po sobie :) Będzie mi niezmiernie miło. Mile widziane linki do Waszych blogów. Chętnie przeglądam Wasze blogi. Dziękuję za obecność na mojej stronce. Pozdrawiam :)